KORNIT napreduje na tržištu digitalnog tekstila

Prenosimo Vam jednu vest koja ide u prilog našoj tvrdnji da je štampa svakodnevni deo naših života. Ovoga puta, u pitanju je moda!

Sa svojom novom INK fabrikom vrednom 25 miliona dolara, cilj kompanije KORNIT je milijardu dolara u prodaji hardvera, softvera i mastila do 2026. Tržište digitalne štampe na tekstilu zrelo je za rast.

Procene navode veličinu tržišta u nekim zemljama na 2 milijarde dolara, što je mnogo dok ne uzmete u obzir da se smatra da je ukupno tržište štampanja na tekstilu oko 150 milijardi dolara. Međutim, digitalna štampa na tekstilu brzo raste, a pandemija COVID-19 pokazuje prednosti štampanja i personalizacije tačno na vreme.

Kornit Digital je jedan od vodećih inovatora u digitalnom tekstilnom tržištu. Razvili su najsavremenije štampače i mastila a kompanija je nedavno bila aktivna u sticanju novih tehnologija, uključujući specijalistu za aditivnu proizvodnju Voxel8 i lidera za sušenje tekstila Tesoma. Kornit je nedavno otvorio svoju novu najsavremeniju fabriku za proizvodnju mastila u Kiryat Gat, Israel, vrednu 25 miliona dolara.

Kompanija je očigledno prešla dug put od 2003. Ronen Samuel, izvršni direktor Kornit Digitala, planira prodaju od milijardu dolara kao cilj prihoda Kornita do 2026. Printeri su na mestu, a sve se svodi na segment digitalnog tekstila.

Sedište Kornit Digitala je u Izraelu, ali ima globalno prisustvo, sa glavnim regionalnim centrima u SAD, Nemačkoj i Hong Kongu. Robert Zoch, globalni menadžer sadržaja u Kornit Digitalu, primetio je da je Kornit Digital bio pionir u sistemu digitalne štampe na tekstilu, prvo u kontekstu proizvodnje direktno na odeću (DTG), a kasnije u roll-to-roll direktno na- proizvodnja tkanina. Zoh je primetio da je Kornit u poslednje dve godine kupio tehnološke provajdere Custom Gateway,danas deo Kornitove ponude pod brendom KornitX, Voxel8 i Tesoma za deo rešenja za jačanje.

„Kornit Digital predvodi i piše operativni sistem za održivu tekstilnu i modnu proizvodnju na zahtev, a nedavno se obavezao na ambiciozne ciljeve ugljičnog otiska“, dodao je on. „Pored toga, brend je ostvario prihod od 322 miliona dolara u 2021, sa ciljem da postane kompanija od milijardu dolara. Kornit Digital opslužuje brojna tržišta digitalnog tekstila, uključujući modu i odeću, sportsku odeću (Kornit Digital je bio prvi koji je isporučio DTG sistem posebno dizajniran za poliester i poli-mešavine), kućni dekor, lične dodatke i prilagođene tkanine za mikrobrendove/uradi sam. stvaraoci.

Odluka da se doda nova fabrika za proizvodnju mastila poboljšava sposobnost Kornita da služi svojim kupcima. „Zbog svog kontinuiranog uspeha kao dobavljač tehnologije i lider u transformaciji poslovanja tekstilne i modne proizvodnje, Kornit Digital je prerastao naš prethodni objekat,“ rekao je Zoh. „Nova fabrika je skalabilna kako bi zadovoljila svoje potrebe za rastom i obimom, srazmerno potrebama svojih kupaca. „Štaviše, Kornit Digital je zamislio ovaj novi objekat kao laboratoriju za istraživanje i razvoj svetske klase, gde može da formuliše, testira i iznese na tržište sledeće sjajne razvoje u održivim proizvodnim mogućnostima i potrošnom materijalu, kako bi se obezbedilo da kupci imaju nove mogućnosti tokom celog trajanja. partnerstva“, dodao je Zoch.

Kornit je stavio fokus na održivost, napominjući da njegovi proizvodi nemaju gubitke vode i smanjuju otpad zaliha. Novo postrojenje za mastilo doprinosi tome. „Ovaj objekat je zaista najsavremeniji, sa modernizovanim modelima proizvodnje, visoko automatizovanim procesima i svakim aspektom rada koji je dizajniran sa održivošću na umu“, primetio je Zoh. „Štaviše, ovaj objekat omogućava Kornitu da proširi svoje istraživačko-razvojne napore u godinama koje dolaze, a održivost je jedno od najčvršćih merila uspeha za svaki novi proizvod koji Kornit donosi na tržište.“

„Kornit aktivno podržava ugljen-neutralna rešenja“, dodao je Zoh. „Glavne linije su opremljene cevima od nerđajućeg čelika, koje su izdržljive i 100% se mogu reciklirati, što ih čini još jednim održivim izborom. Kompanija će takođe uskoro instalirati sistem za proizvodnju solarne energije koji će obezbediti deo njene ukupne potrošnje energije. Sa ciljem da utrostruči svoju prodaju u narednih pet godina, Kornit očekuje rast digitalne štampe na tekstilu velika.

„Kornit Digital u potpunosti očekuje da će postati dominantno sredstvo proizvodnje, jer odgovara na svaki glavni trend koji ometa industriju“, rekao je Zoh. „Digital nudi brzo, agilno rešenje sa dugmetom za kreiranje brzinom e-trgovine. Eliminiše prekomernu proizvodnju i uspeva sa ekološki prihvatljivom hemijom da odgovori na imperativ održivosti. Zoch je takođe primetio da se digitalna proizvodnja savršeno integriše sa prodajnim kanalima zasnovanim na web-u, kao što su web-sajtovi brendova, aplikacije društvenih medija i alati za dizajn na prednjoj strani, kao i digitalno upravljanje podom i logistika isporuke na poleđini, omogućavajući od kraja do kraja krajnju efikasnost i automatizaciju za optimizaciju iskustva i za proizvođača i za potrošača.

Konačno, Zoh je rekao da je digitalna proizvodnja tekstila i poslovni model koji omogućava rast i održivo rešenje za mnoge izazove u lancu snabdevanja, otpada, predviđanja i ugljičnog otiska koji dugo muče industriju na globalnom nivou. „Omogućava neograničeno kreativno izražavanje i profitabilnost u bilo kojoj količini“, zaključio je on. „Omogućava proizvodnju u blizini, jer digitalni tokovi posla mogu uskladiti ponudu i potražnju širom sveta, minimizirajući vreme i logistiku povezane sa ispunjenjem.“

Podsećamo Vas na nedavni tekst o novim ekološkim pokretima u svim industrijama.

Related Posts