Da li mogu iz kuće da pristupim izveštajima i analitici?
Naravno. Omogućili smo da korisnici mogu da se sa istim korisničkim podacima uloguju preko svog kućnog računara i da imaju uvid u poslovne aktivnosti svoje ordinacije.
U slučaju kvara da li je moguće dobiti zamenski uređaj?
Uređaj ima garanciju od dve godine a s obzirom da je baziran na android platformi on se ne kvari često kao što je bio slučaj sa starim uređajima. Veći deo bilo kakavih problema moći će da se reši daljinskim, online putem. Ukoliko, uređaj mora da ostane u servisu radi popravke, obezbedićemo za Vas isti zamenski uređaj.
Da li se stari uređaji mogu nadograditi kako se ne bi kupovali novi?
Svaka nadogradnja istih, iako se u prvi mah čini isplativom, to nikako nije. Naime, komponente u uređajima su zastarele i kao takve postaju nedostupne. Prilagođavanje ili nadogradnja starih uređaja, nikako nije isplativa.
Stari uređaji su zasnovani na tehnologiji staroj 18. godina, komponente za servis i proizvodnju postaju nedostupne na tržištu, a kao takve su drastično skuplje, uz velike rokove za dobavljivost istih. Ovo dovodi do toga, da u slučaju bilo kakvog kvara korisnik ima trošak koji prevazilazi nabavku novog uređaja.